تو دخمل ناز خودمی
عاشقتم
تند تند بزرگ شو بیا پیشمون.من و بابایی عاشقتیم .
هر دفعه اون صدای قلب قشنگتو میشنوم بی اختیار اشک از چشمام سرازیر میشه .
ما را در سایت دل نوشته های شیما دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت: 20:16